12-minutersmetoden! Älskar den.

Jag älskar 12-minutersmetoden, som jag kallar den, i brist på vetskap om vad den egentligen heter. Nyligen åt jag 2 grova mackor med ost, paprika och gurka på 12 minuter till middag. Normalstora smörgåsar. Det är skönt att äta sakta, men ibland kan jag känna mig lite stressad av klockan men äh. Dricker vaniljte till, utan socker med mjölk. Men jag tänker att vaniljteet inte behöver drickas upp under de 12 minutrarna.

Än så länge fungerar den väldigt bra. Jag vill ut och promma men har inget prommesällskap. Alla dissar på grund av regnet.. Jag har ju en regnjacka, så jag klarar mig. Men det är så sjukt tråkigt utan sällis.

Imorgon ska jag försöka komma upp till 9. Gå minst en halvtimmes promenad. (Till och från centrum är godkänt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0