Tisdag

Till frukost åt jag; en grovsmörgås med bregott, ost, gurka och paprika. En kopp vaniljte. En apelsin. 12 minuter.

Till lunch åt jag; en subwaymacka, 15 cm, mörkt bröd med kycklingbröst, sallad, gurka, paprika och currydressing. Varm. Drack sprite till. Kollade inte tiden. Men åt nog på 20-25 minuter med paus.

Till middag åt jag;
potatisklyftor, 4 småbitar fläskfilé, sallad (isbergssallad, gurka, tomat, paprika) och café de paris-sås. Drack ingenting. Glömde kolla tiden, åt nog lite för fort.

Övrigt;
Glass.

Trots glassen och att jag glömt kolla tiden så är jag rätt nöjd faktiskt. Kommer ens mamma in med en tallrik med glass kan man, tyvärr, inte säga nej. Jag har inte varit sugen på godis på 2 dagar. Trots hunger! Jag tror den här metoden funkar. Vi får väl se. Måste bättre mig på sockerfronten.

Nu känner jag mig lite hungrig, så jag ska nog gå och göra en kopp te och ta en frukt, eller kanske två. Jag kan inte skära ner på frukt. Det är ändå nyttigt, och så jävla gott.




Just det! Glömde säga;

Jag har gått ganska mycket idag. Skippade bussen och gick i regnet hela dagen. Vardagsmotion är skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0