fredag!

Jag har sovit bra inatt. 7 timmar bara, men det var djup sömn så det är bra. Att sova bra är en fördel i ett nyttigare och hälsosammare liv.

Till frukost åt jag en banan och en halv avokado. Jag tycker inte om bröd på morgonen, jag mår illa av det, så jag undviker det så gott jag kan. Dessutom hade vi bara vitt bröd hemma. Känns onödigt att äta något man inte tycker om, som även är onyttigt.. Och så drack jag en kopp grönt vaniljte. Med mjölk.

Jag blev hungrig igen efter bara någon timme, så vid 11-tiden åt jag två halvor, grovt bröd med frön & annat gott i, med smör, kaviar och ägg. Jag vet att kaviar inte är så bra, men jag äter det så sällan. Åt även lite cashewnötter (tyvärr saltade, hittade inga osaltade) och 20 g mörk choklad, 70%.

Till lunch åt jag ett äpple och drack vatten.

Middag ikväll kommer bli tacos, jag tänkte äta ett pitabröd med köttfärs, gurka, majs, tomat, sallad och gräddfil, och en tortilla med samma innehåll. Kommer förmodligen bli ett tacoskal utan innehåll också.

Ikväll hade jag tänkt äta lite mer 70%ig choklad och nötter. Men vi får se, kanske sparar det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0