Lördag.

Igår drack jag alkohol och syndade. Eller ja, det var min dag då jag kände att jag fick äta något, men det kändes fel ändå. Åt bara 5-6 godisbitar, en näve popcorn, och ja, mörk choklad & nötter tidigare. Plus drack 2 eller 3 glas vin. Så det blev väl ganska mycket. Men det känns bättre när jag tänker att det kunde ha sett ut såhär:

En påse popcorn
100 grams chokladkaka
Macka
Läsk

Så ja, det var rätt okej.

Imorse blev jag bakis, vaknade sent vid 12 så till frukost/lunch blev det vegetarisk tacos. Rester från igår. En tortilla med isbergssallad, paprika, lök, gurka och gräddfil och en tacospitabröd med samma innehåll. Väldigt gott! Hyfsat nyttigt. Men hey, hellre det än en hel pizza.

Sen har jag druckit en 33 cl cola (vilket jag inte ångrar alls, den satt fint!) och sen råkade jag få en 100 grams, vanlig chokladkaka. Not good, not good. Är inte ett dugg sugen och har inte ätit av den.. än. Ska nog bara ta lite (om något) och sen ge bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0