Middag.

Jag har glömt att jag kanske borde skriva tidpunkter. Ska börja med det!

15.50 Middag. Det blev någon sorts äggpasta (jag vet inte vad det var för något, smakade lite som äggnudlar fast tunnare) med wokgrönsaker och något sweet & sour-sås. Ååh, så gott! Det var räkor i också, men de pillade jag bort. Men det kändes nyttigt, sjukt mycket grönsaker var det. Jag älskar wokgrönsaker, så himla gott.

Så idag har jag verkligen grönsakboostat! Den där colan har min kropp säkert glömt bort nu.

Är sjukt sugen på att ta en liten promenad, men det är ingen som har lust att gå med mig. Så jag borde bara tvinga mig själv ut. Men det har jag så svårt för. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0