Träning - fredag.

Träning idag har varit ett egenkomponerat gympapass i mitt rum till musik jag gillar! Jag blev riktigt svettig och det var jättekul! Jag önskar jag kunde göra det fler gånger, men grannarna klagar.. tyvärr. Men passet blev på 40 minuter.

Jag blandade dans med "heta stolen" (ni vet den när man sitter 90-grader mot en vägg), körde den 2 x 10 sek, rygglyft (ligger på magen på golvet, tittar ner mot golvet och har händerna vid huvudet, typ) 3 x 10 ggr, armhävningar, cirka 20 st, situps (körde både vanliga, ben högt upp i luften och åt sidorna) 3 x 10 ggr. Gjorde något typ av upphopp också, fast utan att hoppa. Jag gick ner djupt i golvet och reste mig upp på tår och sträckte på hela kroppen. 2 x 5 ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0